2019. június 16., vasárnap

17. fejezet

A héten kedden volt a terápia ebben a melegben nagyon nem volt egyszerű elviselni, hiszen az anyag felmelegiti a testem és akkor még pluszba a 35 fokos meleg na ez betett nekem nem kicsit....Na de nem panaszkodom túl vagyok rajta és csak előre nézek! Szerencsére sok a feladatom amiket nagyon élvezek. Főztem eper lekvárt 7 üveggel és ennek a sztoriját meg is osztom veletek, hogy mennyire nincsenek véletlenek az életben és mindennek oka van bármennyire is fura néha.... Hetek óta keresem azt az epret ami a mi lekvárunkba fog kerülni. Az volt a kérésem legyen 500 ft/ kg és lekvárnak való legyen. Nem vagyok anyagias, de sokkaltam  850 ft-ot azt inkább megettem magába de lekvárnak jó az olcsóbb kategória. Na de senki se akarta ilyen olcsón adni. Mondom nem baj majd úgy is lesz! Erre most csütörtökön kimentünk a Mars tére a piacra és sétálunk a sorok között....egy lánynál láttam epret 900ft-ért adta egy dobozzal, de mikor odaértünk megszólalt magától, hogy ha kell van neki lekvárnak való epre 500ft-ért.....😊Nagyot néztünk a párommal, hihetetlen honnan tudta? Na így lett eper lekvárunk🙏❤️Csináltam még mellé kovászos uborkát is ebben a melegben gyorsan megvan.
Imádom!
Közben az én drága férjem kitalálta, hogy ő most tisztitó kúrát csinál, mert formába szeretné hozni magát. Na ez nekem annyira nem jó, mert különbözőt eszünk, de megoldom. Most ezt 9 napig csinálja. Elég jól bírja . Ez amúgy a forever living C9-es programja. Szuper dolog ez ahogy látom rajta energikus le se lehet lőni😂😂😂Tegnap a legnagyobb hőségben kifestette a nagyobb erkélyünket. Féltettem is, de ő hősiesen csinálta❤️🙏
A héten azért elkapott a szomorú lehangolt állapot ekkor jutott eszembe a gyerekkori barátnőm Betti ajánlott nekem egy módszert hitvallást a neve pránanadi. Nem tudom ismeritek-e, ha nem olvassatok utána! Holnap megyek egy mesterhez! Szoritsatok, mert ez is segiteni fog nekem a gyógyulásban!
Olyan dolgokat fogok megismerni magamaról amiket nem is tudok, tudttam. Várom! Tervezem, hogy a tanfolyamot is elvégzem és majd r is segitek a tudásommal majd a sorstársaimnak!
Közben teljesen bejárta az életünket a forever living mondjuk nem volt nehéz hiszen már több, mint fél éve fogyasztom őket teljes megelégedéssel. Nagyon jó érzés, mert segitek másoknak és közben épitünk egy hálozatot amiben csupa jó emberek vannak akik segitenek egymásnak és így maguknak is.❤️🦅
Szóval elfoglalom magam mindig valamivel járom az útam, folyamatosan fedezek fel új dolgokat ami épit engem és boldoggá tesz. A következő hét egy szuper hét lesz, tele szuper dolgokkal nagyon várom már! Legyetek jók ha tudtok
és hamarosan jeletkezem.......


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése