2019. június 9., vasárnap

16. fejezet


Szuper volt ez a hét tele élményekkel, meglepetésekkel, sikerekkel. Először is rengeteget kertészkedtem amit nagyon imádok! Az egyik nap pontosan a szerelmem névnapján Anyósom eljött meglátogatni minket és felköszöntötte a kisfiát az én drága szerelmem és egyben megnézte a lakásunkat, hiszen kész vagyunk a festéssel. Nagyon szép lett nagyon ügyesek voltunk büszke vagyok magunkra. Mikor lekisértem Anyósom egyszer csak nagy meglepetés ért ott állt a legjobb barátnőm Jucusom a lépcsőn, jött hozzám látogatóba Angliából🙏❤️Nagyon sirtunk nagyon régen láttuk egymást! Nagyon aranyos volt szegénykém nagyon aggódik értem, de megnyugtattam minden rendben lesz!!
Szóval ez volt a héten az egyik meglepetés! A másik, hogy elkezdtünk foglalkozni a Forever Livinggel és már 4 pontosak lettünk amire nagyon büszke vagyok.
A betegségem hozta ezt a munkalehetőséget, hiszen én 6 hónapja szedem ezeket a termékeket és csak jót tudok mondani a termékekről, de igazából csak rám kell nézni.
Nagyon szuper kis munkahely, szuper emberekkel és a legfontosabb nekünk most a legkényelmesebb, mert nem időhöz kötött.
A következő csoda még az volt a héten, hogy kirándultunk! Végre❤️🙏Szarvason voltunk az arborétumba, csodálatos hely, ha tudjátok ne hagyjátok ki!




Holnap még szép napunk lesz, ajándék üzleti ebédre vagyunk hivatalosak, de kedden megint jön a pokol😔Sajnos megint eltelt az idő és jön a rosszabbik hetem...De ki kell tartanom, mert megéri van miért harcolnom!Nem egyszerű ez az egész mikor annyira rosszul vagyok, hogy csak azt várom, hogy bebujak az ágyba senki se lásson és csak aludjak és aludjak és múljon már el.....
Nehéz bevallom, de menni kell tovább és bízni mindennap a csodákban! Élvezni minden egyes jó pillanatot.Na de kedden is lesz feladatom ám! Találkozom a sorstársaimmal akiknek nagy szükségük van a támogatásomra, erőt adok nekik és hitet, hogy higyjenek magukba.
Szurkoljatok nekem, küldjétek az energiát és hamarosan jelentkezem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése