2019. október 21., hétfő

21. fejezet


Nagyon régen írtam már ide a blogomban. Gondoltam egy idő után túl egyhangúak voltak a bejegyzéseim, mindig ugyanarról szólt ezért eldöntöttem csak akkor írok, ha jön valami változás.
A változás megtörtént ezért most ezt le is írom nektek.
Igyekszem nem hosszúra húzni mindenki meg tudja emészteni....
5 hete, hogy voltam a szokásos CT vizsgálatomon amit mindig várunk, hogy hogy haladunk a gyógyulásban. Megjött az eredmény megint az a szöveg stabil a betegség, de a tumor markerem az egekbe szökött. Ekkor az onkológusom elküldte az ő radiológusának az eredményemet nézze át jobban. Na ekkor jött a fekete leves amire nem készültünk fel. A tumorom megduplázódott februári PET CT óta. Kérdeztem ez, hogy lehet, hogy eddig miért nem vették észre ezt. Nagyon megijedtem nem értettem most mi van? Eddig azt hittem jól haladunk most meg kiderül semmi sincsen rendben?
Sok magyarázatott sajnos nem kaptam csak annyit a kemoterápia nem hat nekem. Szóval 13 kezelés kuka. Arra volt jó, hogy rosszul legyek mindig egy hétig, lefogyjak és rossz legyen a közérzetem.
Nagyon kiborultam, elkeseredtem most mi lesz akkor velem?!
A doktornő elküldött a Sebészemhez ekkor már kezdtem sejteni, na ebből műtét lesz megint.
1 hét múlva kaptam időpontot, elmentem és jött az újabb fekete leves. Sajnos ő nem tud megműteni nem tud nekem segíteni. Menjek el Nyíregyházára ott van olyan sebész aki ehhez ért és majd ő megműt engem.
A műtét menete ez lenne: Kivennék a petefészkeimet, hashártyámat, húgyhólyagomat, kiirtanák a végbelem. Utána 40 fokos kemoval kimosnának belülről. úgy, hogy órákig nyitva lenne a hasam.
Utána a hasamon pisilnék, kakilnék örökre. Hát erre a hírre teljesen kétségbe estem.
Vissza mentünk egyből az onkológushoz aki ezt mondta ez az egyetlen megoldás és ő ezt támogatja.
Elküldött egy PET CT-re a napokban jön meg az eredménye.
Hazajöttünk átgondoltam az egészet töviről hegyire és úgy döntöttem ebbe NEM MEGYEK BELE!
38 éves vagyok ez a műtét után borzalmas élet minőségem lenne ami teljesen tönkre tenne engem és a környezetemet is.
Szóval így döntöttem és ebből nem engedek. Támogat mindenki ebben szerencsére.
Most alternatív módszereket alkalmazunk amitől sokkal jobban vagyok, mint a kemoterápiáktól.
Én tudom, hogy megfogok gyógyulni, adtam esélyt az orvosoknak, hogy meggyógyítsanak 3x megműtöttek 13 kemot felvettem elég volt! Nem kínzom magam tovább.
Ami nagyon sokat segít nekem az a Pránanadi módszerei, Mesterem Ilu kezelései.
Ha nem lenne Pránanadi akkor már egy vagon fájdalomcsillapított kellene naponta szednem. Olyan fájdalmaim vannak sajnos.
Szóval most itt tartok gyógyítom magam amivel tudom és bízom magamban és a csodákban!
Nagyon hálás vagyok a sok csodálatos embernek akik körülöttem vannak és segítenek mindenben engem!
Köszönöm, hogy vagytok nekem a Drága Szerelmem Norbi, Erikám, Ilum, Ágim, Tesójaim, Anyósom, Ircsi néni, Feri bácsi és persze a drága sógornőjeim!
Az út nem könnyű és nem rövid hiszen már több, mint egy éve tart, de megéri hiszen Imádok élni és van még sok feladatom itt a földön!


Igyekszem sűrűbben jelentkezni....





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése